5 Sept 2009

Internship i Berlin och utställning i Malmö


Jag flyttar som bekant ner till Berlin om mindre än 2 veckor. Skitkul men oxå lite skrämmande. Men det är ju just det som gör det hela lockande. Man måste utmana sig själv och göra saker som har någon skimmrande över sig. Nu har jag även varit i kontakt med David Fischer som Ruvan tipsade mig om. Vi ska mötas upp i Berlin när jag kommit dit och med störta sannolikhet har jag ett två dagar i veckan internship hos honom. Gillar hans bilder, enkla och coola. (www.davisfischer.org)
Jag åker snart ner till Malmö och hänger mina illustraioner på L and I på södergatan. Två personer förtjänar ett stort tack, Andreas Cheander som hjälpt till med tryckeri och dylikt och Madde Ardby, som om jag hade pengar skulle anställa som project manager. Den kvinnan kan sina grejor och mycket tack vare henne blir utställningen av.

Det var allt för denna gången. Snart kommer bilder på Mona Fastvold Lerche...

XOXO

2 comments:

  1. För dig darlin är jag aldrig för dyr;) haha
    Jag kommer verkligen sakna dig!!

    ReplyDelete
  2. hej, jag och min pojkvän blev kära i tavlorna de är helt underbara. bara så du vet

    ReplyDelete