2 Jan 2011

Tassili Calatroni

Så var det igen ett nytt vitt år som ligger framför oss alla. Jag brukar inte ha några nyårslöften utan jag önskar mer efter något jag hoppas ska hända. En längre tid var det att träffa någon som tyckte om mig precis som jag är. Efter att ha träffat en hög idioter så önskade jag mig någon som jag inte behövde anpassa mig efter. När jag träffade Tassili i Berlin så tänkte jag att nu ska jag fan vara mig själv till 100 % och om det går åt helvete så har jag i alla fall inte ljugit för mig själv. Lyckligtvis hade han inga problem med en egensinnig, feministisk vegetarian med stora ambitioner. Det år vi varit tillsammans har jag vuxit ett steg till som person och upptäckt nya sidor hos mig själv. Du vet aldrig hur framtiden kommer te sig och jag föredrar att ta varje dag som den kommer. Jag har många drömmar och detta året är mitt mål att i alla fall förverkliga minst en...

xoxo

Once again there is a new year ahead of us all. I usually don't make any new years promises to myself. I'm more wishing for something that I want to happen during the year. For a long time it was to meet someone who would like me just the way I am. After meeting a lot of idiots I wished for someone that I wouldn't have to change for or adapt to. So when I met Tassili in Berlin I promised myself that I was gonna be me to 100% and if it didn't work at least I hadn't lied to myself. Luckily he had no problem with a strong minded, feminist vegetarian who has great plans for herself. The year that we now have been together I feel like I have grown as a person and discovered new sides of myself. You never know what the future is gonna look like and I like to embrace each day as it comes. I have a lot of dreams and this year my goal is to make at least one of them come true...

xoxo






No comments:

Post a Comment