26 Apr 2009

Sommarnatt

Vilket väder det var igår! Cirka 28 grader med en mild bris som gjorde det till ett paradis. Tydligen ska det vara likadant idag, men jag har ännu inte undersökt det. Sitter i min säng och har precis ätit frukost. Kom inte hem förrän vid 2 tiden igår så jag har sovit en del. Var ute med Mona, Sondre, Chris och Monas syster i Brooklyn igår. Jag hade börjat planera för en utekväll där jag skulle prova på att gå ut själv för att träffa och fotografera människor, men när Mona messade och undrade om jag ville med på spelning var jag snabb med att tacka ja. Det var en kille som har samma manager som Sondre. Dumt att jag inte kommer ihåg hans namn, men det är ju som det bukar när det kommer till namn och siffror med min hjärna. Det var iallafall vacker och melankoliskt och håren reste sig emellanåt på armarna. Efteråt åkte gick till ett av Mona och Sondres uteställen där man kunde sitta på en stor innergård. Det var fortfarande varmt och skönt ute. Det var fullt med intressanta människor och jag lärde känna en handfull nya människor. Jag pratade mycket med en Fay och jag
blir blown away av hur trevliga människor kan vara. Jag är nu bjuden på henne birthday party!Idag tänkte jag åka till en park och lägga mig och lapa sol. Eftersom jag vet att mestadels av måndagen kommer spenderas inomhus framför datorn gäller det att passa på...japp jag är verkligen svensk!

2 comments:

  1. hej isabell
    är inne på din blogg varje dag men är inte så driven i att komentera. får se om det går nu som anonym.
    vi har också ett fantastiskt väder,24 grader idag.
    du missar ju andreas fest, det blir nog kul där.
    det är kul att läsa det du skriver, du är så duktig.i början av maj åker jag till warsava och krakov, som ska vara en väldigt vacker stad.vår skola är med i ett comeniusprojekt.
    nä nu ska jag gå och lägga mig, god natt.
    kramar från moster annika

    ReplyDelete
  2. Hey Moster! Vad kul att du läser bloggen! Vad spännande med warsava och krakov! Ja, jag vet, får fira honom när han kommer och hälsar på istället...
    Kramkram!

    ReplyDelete