28 May 2009

Dagen före...


Då var man alltså 25 år...imorgon. Igår så hittade jag ett grått hårstrå och när jag utropade denna händelse till Ruvan från badrummet så var hans svar. Yes I've seen several. Ehhh..jaha. Så det är alltså nu det börjar. Så jag antar jag tar efter pappa då, för mammas hårman är brun med bara ett fåtal gråa strån. Nog pratat om hår. Vet inte hur många många gånger jag kommer hinna skriva innan det bar av hemmåt på söndag. Hade avslutning på jobbet igår och jag ska försöka pressa in så mycket som möjligt på dessa sista dagarna och då vill man inte fastna framför datorn. Idag ska jag plåta Jesse, en sing and songwriter jag snubblade över för ett par veckor sedan. Han är mycket vacker, så som hans musik och jag är glad att jag får plåta honom. Gillar han och hans manager bilderna kommer de även använda de som pressbilder så det gäller att inte fucka up det nu. Efter det så ska jag dra mig ner i Soho och inhandla de sista presenterna. Ja, familjen jag kommer ha något litet till var och en av er, dock mer personligt än fancy. Annars är det köpförbud på tyngre grejor. Plötsligt slog det mig att jag redan ligger på övervikt.
Hur ska jag då fira min födelsedag? Jo jag ska börja med en stadig frukost på cafét bredvid där jag bor, sen har jag fått gratis biljett till MOMA museet av Ruvan och avslutar det hela med fotografering och häng hos Sondre och Mona här i Brooklyn. Jag hoppas på några frozen margeritas men vi får se vad som händer...

Jag har beslutat mig för att behålla bloggen även efter detta, men att omvanlda den till en fotoblogg istället och bara skriva en gång i veckan. Kanske kan det vara nått...

Nu ska jag klä på mig och koka lite nudlar innan jag beger mig ut i storstadsdjungeln...

xoxo city girl

1 comment:

  1. hipp hipp hurra!! for isabell fyller ar idag!
    may the big concrete djungle offer lots of frozen margaritas and love for the mind a nd soul. puuuss

    ReplyDelete