25 May 2009

Nedräkningen har börjat..

Då är man hemma i svearike om 1 vecka. Kan inte riktigt förstå hur snabbt allt gått. Ska bli underbart att komma hem till nära och kära, men jag vill inte lämna denna kreativa plats. Mi, jag har nästan bestämt mig nu. Om jag har pengarna så följer jag med till Berlin till hösten! Nu när jag vet hur kreativt givande det är att byta miljö så vill jag bara ha mer och mer.

Idag har jag en slags redovisning för Ruvan om allt jag tagit bilder på i NY. Ska bli intressant att höra vad han har att säga. Han åker till LA imorgon så det här blir sista chansen. Jag kommer sedan jobba på distans för honom de sista dagarna.

Ida och Andy har varit här hela helgen och det har varit mycket trevligt. Vi har shoppat, shoppat, ätit och turistnördat. Nu sitter de snart på ett plan påväg tillbaka. Jag saknar Sverige. Det är sant de som sägs att du måste komma bort för att riktigt uppskatta allt det där fina...och snart är jag där.

4 comments:

  1. darling det later underbart!! jag har akkurat blivit klar med min graduation work. jobbat som fan den senaste veckan pa att fa allt gjort. javligt har det varit ocksa. sa imorrn blir det oral defence o sedan ar det no more uni och examen. ska bli fint! ser ocksa fram emot att aka hem till svearike. ska blir softish. men det blir en snabb visit forst, for jag maste dra till norge o jobba i sommar. later SUPER med berlin. nar jag kommer hem i juli kan vi prata snabbt om det. for att hitta lagenhet ar bast att gora i juli for senare kan det bli svart (nar studenterna kommer tillbaka for en ny termin i slutet av september). aaah!! can't wait, would be wicked wicked if you came along. plus att det ar nara hem. glad over att du haft en riktigt nice tur i NYC dina blider ar heta, like them A LOT. pratas vid mer nar vi bada ar hemma i perstorp. KARLEK!!

    ReplyDelete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=IYl0uLrXP7U

    ps. linken till sangerskan du hade i ett tidigare upplagg paminner mig om Joanna Newsom. har lagt en lank har. hon har andra latar som ar valdigt lik musiken (har redan glomt namnet pa sangerskan..sjukt) du lankde.

    ReplyDelete
  3. Ja da far vi ta o ses! Synd att du inte e hemma om 2 veckor :( Men men..det sager bara sviss sa ses vi snart :)

    Jag gillar henne du tipsa om. Har inte hort henne innan...hon e allt lite magisk

    KARLEK!

    ReplyDelete
  4. motte en exchange forra terminen som tipsade mig om henne. hon ar lite magisk...typ som en sagoberattare tycker jag.

    weee! ska bli fint att traffa dig lite kvickt innan jag drar till geiranger i sommar. ar hemma nagongang den 6 juli till den 11 juli. jag hor av mig sa ska vi nog fa in en hel dag med snack, mat, foton och mer skvaller. puss puss sakna!

    ReplyDelete