13 May 2009

Full rulle!!

Jag har löjligt fullt upp för tillfället. Haft två fabolösa plåtningar. Först med Kemeko, en designer som är löjligt snygg. Plåtade även den fantastiska Clara Samuelsson häromdagen. Där har vi en modell i topklass som vet exakt vad hon gör. Kan inte vänta tills min nya hemsida är uppe, om max 2 månader och jag får visa er (Kan dock inte hålla mig så här kommer en snabbfixad). Tror att jag har en stark öppningsbild från Clara plåtningen. Sen kan jag bara höja på hatten och tacka Mona för till helgen ska jag plåta headshots för tre skådespelerskor. Sen har jag en plåtning till med Sondre, en med Zack, en eller två med Yvonne, en med Ruvan och en burlesk underklädesplåtning med en tjej som brukar dansa med Dita i hennes shower. Sen har jag massor att fixa på jobbet, plus att jag får besök (can't wait until you are here!) Så det faktum att jag bara har 18 dagar kvar här är lite stressigt. Ikväll blir det festligt, Ruvan fotoutställning ska ha ett closeing event vilket jag ser framemot.

P.S Jag letar just nu efter en teknisk man eller kvinna som vill göra min hemsida. Jag har redan en som jobbar på designen så jag behöver bara dina teknisk kunskaper...belöning utlovas

och

Jag älskade hennes förra skiva och efter att ha hört första låten från nya plattan tror jag hon har gjort det igen. Jag älskade Samson och Laughing With är oxå helt magisk...Regina Spektor är bara helt enkelt underbar. Tänk om jag kunde få mina bilder att kännas som hennes låtar...

1 comment:

  1. Känns så konstigt att du fortfarande är kvar :) Tänk vad härligt intensiva dagar vi hade, men vilken skillnad det måste vara mot nu. Puss och kärlek!

    ReplyDelete