15 May 2009

Så bra!


Efter att ha plockat ner Ruvans utställning så gick jag och Yv på bio. Vi såg den nya Gael Garcia Bernal filmen som heter Rudi y Cursi. Den var helt fantastisk bra och så rolig. Om du gillar fotboll tror jag du till och med uppskattar den ännu mer än mig. Jag köpte såklart även en enorm popcorn och åt nästa upp allt själv. Vilket gjorde att jag satt och funderade på att kräkas på vägen hem. Men illamåendet släppte som tur var. Dock vaknade jag med ont i halsen. Inte så kul när jag både ska jobba för Ruvan och har egen plåtning. Det är lilla Yv som varit i farten och smittat mig.

När vi satt och väntade i biosalongen så hade de en radio igång. En av låtarna fastnade direkt...vacker, precis sådan musik jag älskar att måla till. Länkar här nedanför om du blev nyfiken.

http://www.youtube.com/watch?v=G-_-l_NaDcw&feature=related

No comments:

Post a Comment