16 May 2009

Inte tid med det här..

Usubusha mej. Nu har jag gått och blivit krasslig. Jävligt dålig tajming måste jag säga. Började känna av det igår men hade en plåtning med Sondre så jag förträngde det. Plåtningen gick superbra och jag har massor av nya bilder. Ska bli spännande att se hur han kommer använda dom. Jag önskar jag kunde visa några här, men vågar inte göra det förrän jag vet mer. Vädret var helt underbart så efteråt körde vi en grillning på deras bakgård. Årets första och det var så bra! Kan inte vänta tills den riktiga sommaren börjar. Monas lillasyster hade samma dag avslutat sina studier vid colombia så vi gick ut i Brooklyn och firade henne med frozen margaritas. Måste vara den bästa drink jag druckit någonsin. Jag drog mig hemåt vid 1 tiden eftersom jag hade två förmiddagsplåtningar här hemma. När jag vaknade kände jag direkt att något var fel. Halsen var sträv och jag kokade lätt. Men inte så mycket mer att göra än att bita ihop. Två av Monas vänner som är skådespelare kom över och fick sina headshoots tagna. Det var kul och jag känner att jag verkligen har rutin på att ta den typen av bilder. Jag var bjuden till en födelsedagsfest på kvällen men jag sov 4 h istället. När jag vaknade gick jag ut och handlade frukt för typ 100 spänn. Förhoppningsvis har jag vitamin kickat kroppen nu. För jag kommer ha fullt upp imorgon. Först ska jag fira norska nationaldagen med Mona och Sondre och sen ska jag assa Yvonne på hennes underklädesplåtning. Så att vara sjuk har jag verkligen inte tid med...

P.S Det var underbart att höra din röst mamma...ses snart!

No comments:

Post a Comment