21 May 2009

några rader...

Hej hej Hallå! Dax att skriva några rader igen. Jag har återhämtat mig från min dunderförkylning, så mamma det var nog inte svininfluensan. Fast det är lite läskigt för på tunnelbanan så ser jag folk med munskydd varje dag. Annars märker jag inte av det. Kanske för att jag inte tittar på tv eller läser tidningar. Jag förlitar mig på mitt immunförsvar som gng på gång visar sig vara likt en oxes. Visst jag har precis varit förkyld men jag och Yv hade samma sak och hon är fortfarande ganska dålig. Så tack mamma och pappa fö rmina gener!
Tänka sig att just nu är Ida och Andy i samma stad som jag. Ska möta upp dom efter jobbet. Kommer ha en toppenhelg! Men nu måste jag till kontoret, ska retuscha bilder för vouge uk.

Hörs snart igen!

kissikissi

No comments:

Post a Comment